PREMIUM SERVIS – 3 měsíční záruka na rozbití displeje

Získejte možnost jedné bezplatné výměny displeje nebo zadního krytu vašeho zařízení, v případě jakéhokoliv náhodného poškození v prvních třech měsících po zakoupení.

Vyzvedneme, opravíme a vrátíme až k vám domů

Pokud potřebujete telefon opravit, můžete zůstat v pohodlí domova a využít služeb kurýra, který u Vás telefon vyzvedne a po opravě doveze nazpět.

Kdo může získat Premium Servis?

Pro získání této služby je třeba splňovat následující:

  1. Zaregistrovat se do Premium Servis přes preinstalovanou aplikaci HiCare ve vašem telefonu nebo na oficiálních webových stránkách společnosti Huawei do jednoho měsíce od koupě.

  2. Uchovat platný doklad o koupi, který umožní ověřit datum nákupu a bude potřeba k uplatnění Premium Servisu.

Jak aktivovat Premium Servis?

  • Otevřete předinstalovanou aplikaci HiCare nebo navštivte sekci Podpora na oficiálních webových stránkách společnosti Huawei.

  • Najděte registrační formulář do Premium servisu, vyplňte IMEI telefonu a datum nákupu zařízení.

  • Po úspěšné registraci na obrazovce uvidíte zprávu, že váš Premium servis je aktivní.

  • Nyní si už jen užívejte svůj nový Huawei P20/P20 PRO s nadstandartní péčí

Jak uplatnit Premium Servis?

  • Pro 3 měsíční záruku na displej -  splnění podmínek registrace a aktivace a do reklamačního protokolu nechte napsat, že uplatňujete Premium servisu
  • Pro objednání služby Vyzvedneme & opravíme & vrátíme až k vám domů v rámci Premium servisu prosím kontaktujte Huawei Infolinku +420 239 018 465